Co jest takiego super w Monedo?
Udzielamy pożyczek do 10000 zł w ciągu kilku minut z zapewnieniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Oferujemy konkurencyjne i elastyczne warunki spłaty, brak ukrytych opłat i znakomite wskaźniki zatwierdzania.
Jakie dane należy podać we wniosku pożyczkowym?
Trzeba być osobą pełnoletnią, obywatelem Polski posiadającym ważny dowód tożsamości i konto bankowe. Poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego i głównego konta bankowego.
Czy Monedo Now jest bezpieczne?
Tak, Ty i Twoje dane jesteście w bezpiecznych rękach. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wieloetapowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które nam dostarczasz traktujemy w 100% jako poufne nigdy nie udostępniamy nieupoważnionym osobom trzecim.
W jaki sposób wystąpić o kredyt?
Na stronie monedo.pl/now należy wybrać kwotę, jakiej potrzebujesz i kwotę, którą możesz spłacać w miesięcznych ratach. Naciśnij „Otrzymaj swoją osobistą ofertę”, a zostaniesz przeprowadzony przez kilka prostych kroków w celu złożenia wniosku o kredyt. Po wypełnieniu wniosku powiemy Ci, czy Twój wniosek został zatwierdzony i złożymy Ci ofertę, która nie jest dla Ciebie wiążąca. W dowolnym momencie możesz wycofać się lub zmienić swój wniosek, nawet jeżeli złożymy Ci ofertę. Kiedy oferta będzie ostatecznie odpowiadać Twoim oczekiwaniom, podpisz ją online i oczekuj wypłaty.
Jak długo będę czekać na pieniądze?
Po wypełnieniu wniosku na stronie internetowej otrzymasz w ciągu kilku minut decyzję w sprawie przyjęcia wniosku. Jeżeli zostanie on przyjęty, potwierdzasz ofertę składając podpis online, w ciągu kilku minut zakładasz profil, a w ciągu kilku sekund otrzymujesz pieniądze na swoje konto (około 30 sekund, rzadko trwa to dłużej niż 5 minut).
Jakie są warunki spłaty i stopy procentowe?
Każda z naszych konkurencyjnych ofert kredytowych jest całkowicie indywidualna. Dlatego kiedy złożysz wniosek o kredyt na naszej stronie, przeanalizujemy wszystkie podane informacje i stworzymy pakiet kredytowy indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb i sytuacji. Dlatego nie podajemy standardowego oprocentowania przed złożeniem wniosku, a zamiast tego dostosowujemy je konkretnie do Twojego wniosku. Zobaczysz wszystkie informacje dotyczące naszej oferty na swoim profilu, kiedy zatwierdzimy Twój wniosek. Oczywiście możesz zaakceptować, anulować, a nawet edytować ofertę.
W jaki sposób można skontaktować się z Monedo Now?
Możesz do nasz zatelefonować pod numer +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Wiadomości e-mail należy wysyłać pod adres
info@now.monedo.pl.
Twój wniosek
Jakie informacje i dokumenty należy przygotować?
Poprosimy Cię o adres e-mail i numer telefonu komórkowego. Miej też przygotowany numer głównego konta bankowego, login i hasło. Potrzebujemy Twoich danych i informacji jedynie dla maksymalnego bezpieczeństwa i stworzenia najlepszej oferty dla Ciebie - w żadnym innym celu. Twoje dane nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom.
Dlaczego prosicie o podanie lokalizacji i moją obecność w mediach społecznościowych?
Prosimy Cię o podanie lokalizacji z tego powodu, że nasza usługa jest przeznaczona dla osób mieszkających w Polsce. Media społecznościowe są dodatkową informacją: wymagamy jedynie minimum danych osobowych w celu utworzenia oferty kredytowej dla Ciebie. Jednak sam możesz zadecydować o podaniu nam dodatkowych informacji za pomocą swojej obecności w mediach społecznościowych, co pomoże nam jeszcze ulepszyć w znaczący sposób Twoją ofertę.
Czy zostawicie jakiś negatywny ślad na moim profilu kredytowym?
Nie, żadnego. Zajrzymy tylko do niego, uzyskamy informacje niezbędne do złożenia Ci rzeczowej oferty i nie pozostawiamy żadnych negatywnych śladów. Jeżeli w dowolnym momencie zadecydujesz, że nie chcesz przyjąć naszej oferty lub jeżeli Twój wniosek zostanie odrzucony, będzie to wyglądać tak, jakbyś nigdy się z nami nie skontaktował: usuniemy Twoje dane, nie pozostaną żadne ślady, żadne zobowiązania.
Czy mogę anulować mój wniosek o kredyt?
Oczywiście, w każdym momencie. Nawet kiedy złożymy Ci indywidualną ofertę, masz możliwość decydowania, czy chcesz ją przyjąć, czy też nie. Składamy możliwie najlepszą ofertę, z elastycznymi warunkami i bardzo wysoką szansą na jej zatwierdzenie [dodać wskaźniki zatwierdzeń dla większej jasności].
Złożyłem wniosek, kiedy otrzymam powiadomienie?
Decyzję otrzymasz w ciągu kilku minut, bez względu na to, czy Twój wniosek zostanie zaakceptowany. Jeżeli zostanie przyjęty, potwierdzasz ofertę poprzez zarejestrowanie się online, założenie profilu w ciągu kilku minut, a pieniądze na swoim koncie będziesz mieć w ciągu kilku sekund (średnio zajmuje to 30 sekund, rzadko dłużej niż 5 minut).
Mój wniosek został odrzucony. Dlaczego i co mogę teraz zrobić? Co stanie się z moimi danymi?
Podejmujemy znaczne starania na rzecz dostarczenia Ci odpowiedzialnego kredytu. Nasz system wykorzystuje tysiące czynników i wykonuje podwójne kontrole w celu podjęcia odpowiedzialnych decyzji. Może to prowadzić do zatwierdzenia lub odmowy. Należy też pamiętać, że Monedo Now zostało opracowane jako pomoc w pokryciu Twoich kosztów krótkoterminowych, nie jest zaś kredytem pokrywającym długoterminowe zadłużenie. Jednak nie zniechęcaj się: możesz złożyć wniosek ponownie po siedmiu dniach, przedłożyć bardziej szczegółowe dane, a my sprawdzimy go jeszcze raz.
Czy muszę składać wniosek online, czy mogę to zrobić w jakiś inny sposób?
Chcemy zagwarantować, że nasze wnioski o kredyt są w 100% wolne od papierkowej roboty. Dlatego jedynym sposobem zgłoszenia się po kredyt jest złożenie wniosku na naszej stronie internetowej monedo.pl/now . Z przyjemnością służymy Ci też pomocą. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem
info@now.monedo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 12 881 12 09
Nie mam telefonu komórkowego. Czy nadal mogę zgłosić się po kredyt?
Niestety nie jest to możliwe. Ze względów bezpieczeństwa musimy powiązać Twój wniosek i profil z numerem telefonu komórkowego.
Czy mogę zwrócić się o kredyt dla innej osoby?
Nie, przykro nam. W celu zminimalizowania ryzyka oszustw i kradzieży tożsamości możemy zaakceptować jedynie Twój własny wniosek.
Kiedy mogę wystąpić o następny kredyt?
Kiedy spłacisz swój pierwszy kredyt, swobodnie możesz ubiegać się o następny. Po prostu złóż wniosek w ten sam sposób, w jaki zrobiłeś to poprzednio na stronie monedo.pl/now. W przypadku gdy Twój wniosek został odrzucony za pierwszym razem, możesz go ponownie złożyć po siedmiu dniach.
Wypłata i spłata
Mój wniosek został zaakceptowany, ale moja płatność jeszcze nie dotarła. Jak długo to potrwa?
Zazwyczaj wypłata środków następuje w ciągu 5 minut. W niektórych przypadkach prowadzimy dodatkowe kontrole ze względów bezpieczeństwa. Może to potrwać nieco dłużej niż planowano, ale oznacza jedynie, że stosujemy wysokie standardy bezpieczeństwa.
Czy mogę otrzymać pieniądze w weekend lub nocą?
Jeśli chodzi o nas - tak. Zależy to jednak od godzin pracy Twojego banku. Wiele banków pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, podczas gdy inne nie prowadzą przelewów nocą lub w weekendy. Jeżeli tak się zdarzy, sprawdź swoje konto w najbliższy dzień roboczy rano.
W jaki sposób mogę spłacić kredyt?
Możesz zapłacić w ratach, zgodnie z własnym indywidualnym planem. Zalecamy ustawienie cyklicznej płatności poprzez ustawienie polecenia zapłaty, żebyś nie musiał już pamiętać o terminach płatności. Alternatywnie możesz zamiast rat spłacić całą kwotę jednorazowo i zaoszczędzić na oprocentowaniu. Szczegóły znajdziesz w Twoim profilu.
Gdzie należy przelewać spłatę?
Prosimy skorzystać z tego konta bankowego:
Beneficjent: Kreditech Polska Sp. z o.o.
Numer rachunku: 08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Co się stanie, jeżeli nie będę mógł spłacić kredytu na czas?
Kreditech Polska Sp. z o.o., zgodnie z warunkami umowy ramowej pożyczki, może przesłać Pożyczkobiorcy będącemu w zwłoce wezwanie do zapłaty w formie pisemnej i/lub w formie wiadomości e-mail. Monedo Now zastrzega sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).
Czy mogę uzyskać przedłużenie terminu spłaty mojego kredytu?
Nie, przykro nam. Raz ustalona spłata indywidualnych rat nie może zostać zmieniona. Musisz spłacić kredyt zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem.
Twój profil
Jak zalogować się do mojego profilu?
Możesz wejść do swojego profilu klikając „Bezpieczne Logowanie” w prawym górnym rogu paska menu na stronie
www.monedo.pl/now. Tam znajdziesz swój profil i dostęp do prywatnych danych. Możesz także kliknąć tutaj, żeby się zalogować: monedo.pl/now/login
Jak mogę zmienić mój adres e-mail i inne dane kontaktowe?
Twój kredyt bazuje na Twoich danych. Dlatego po zatwierdzeniu i w trakcie aktywnego kredytu, nie możesz zmieniać swoich danych, a jedynie przy ubieganiu się o nowy kredyt. Jeżeli nadal potrzebujesz wprowadzenia zmian, skontaktuj się z naszym działem wsparcia klientów pod numerem +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18, wyślij nam wiadomość e-mail na adres
info@now.monedo.pl lub skontaktuj się poprzez chat z jednym z naszych konsultantów na monedo.pl/now
Jak mogę zresetować moje hasło?
Kliknij na „Login” w prawym górnym rogu paska menu. Zamiast logować się, kliknij na „Zapomniałeś hasła?” i prześledź proste kroki w celu zresetowania hasła.
Jak mogę zrezygnować z płatności cyklicznych?
Postaraliśmy się, aby ułatwić Tobie spłatę pożyczki przez aktywację płatności cyklicznych. Możesz skonfigurować je używając konta w systemie PayPal, karty debetowej Visa, karty kredytowej lub debetowej Mastercard. Możesz dodać nowe karty w dowolnym momencie w panelu użytkownika i zmienić wybór, skąd pobierane będą płatności. Aby całkowicie zrezygnować z płatności cyklicznych, prosimy o wypełnienie formularza tutaj. Skontaktujemy się z Tobą, gdy płatności cykliczne zostaną wyłączone.
Prywatność i ochrona danych
Jaka jest wasza polityka prywatności?
W Monedo Now jesteśmy zobowiązani do oferowania najwyższych standardów ochrony danych. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wielostopniowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które zostaną nam powierzone, będą traktowane w 100% poufnie i nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom. Jeżeli zatwierdzimy Twój wniosek, będziemy przechowywać Twoje dane zamknięte w naszym bezpiecznym systemie jedynie do czasu, kiedy spłacisz kredyt. Tutaj znajdziesz wszelkie informacje w pełnej wersji naszej polityki prywatności:
privacy-policy