W tym wątku opisywane są pożyczki w Monedo - pozyczka przez Internet. Informacje o ej firmie, możliwości przyznania, obsługa i ogólne wrażenia. Prezentowane są także istotne dane na ich temat.
.
Jezeli wziales juz pozyczke w Monedo to podziel sie pozniej opinia o nich na naszym forum.
Pożyczka w Monedo
-
- Administrator
- Posty: 228
- Rejestracja: 08 maja 2016, 20:38 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Pożyczka w Monedo
Szybkie, łatwe i przejrzyste pożyczki
Kreditech Polska to spółka należąca do Kreditech Holding – międzynarodowej firmy technologicznej z prostą wizją:
Łatwe, szybkie i przejrzyste pożyczki
Naszą ambicją jest zbudowanie intytucji finansowej na miarę XXI wieku. Korzystamy z najnowszej technologii oraz zatrudniamy najlepszych specjalistów, aby udostępnić Tobie najlepszy możliwy produkt na rynku. Naszymi zaletami są:
Szybkość
Uważamy, że otrzymanie kredytu nie powinno trwać dłużej niż wysłanie e-maila (krótkiego). Dlatego staramy się, aby proces aplikacji był tak krótki, jak to możliwe, a wypłata natychmiastowa.
Prostota
Uważamy, że otrzymanie pożyczki przez internet powinno być równie proste jak zakup butów przez Internet. Bez względu na to, czy jesteś w domu, czy poza nim, możesz szybko aplikować o pożyczkę, bez biurokracji i przedkładania dokumentów. Po prostu podaj dane, a nasz zaawansowany system zrobi resztę. Pieniądze otrzymasz natychmiast.
Automatyzacja
Nasz system jest w 100% zautomatyzowany. Jesteśmy w stanie przetworzyć jednocześnie tysiące aplikacji, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Obliczamy zdolność kredytową na podstawie tysięcy źródeł danych (których jednak nie przechowujemy), aby upewnić się, że dostaniesz kredyt, który najlepiej odpowiada Twoim możliwościom.
Przejrzystość
Równie bardzo jak Ty “kochamy” ukryte opłaty i wymyślne techniki naciągania. Jak tylko uzyskamy wszystkie potrzebne informacje, które są nam niezbędne do rozpatrzenia Twojej aplikacji, otrzymasz uczciwą ofertę, na którą składa się indywidualnie ustalana kwota kredytu, okres kredytowania i WSZYSTKIE opłaty. Jeśli nie chcesz, nie musisz akceptować oferty, którą Ci przedstawimy.
Uczciwość i równowaga
Jesteśmy odpowiedzialną i zrównoważoną firmą pożyczkową. Oznacza to, że pożyczamy naszym klientom tylko tyle pieniędzy, ile będą w stanie zwrócić bez popadania w długi.
Z góry informujemy o wszystkich opłatach. Niespłacone długi nie przynoszą nam zysku. Dlatego restrykcyjnie przyznajemy pożyczki.
Kreditech Polska to spółka należąca do Kreditech Holding – międzynarodowej firmy technologicznej z prostą wizją:
Łatwe, szybkie i przejrzyste pożyczki
Naszą ambicją jest zbudowanie intytucji finansowej na miarę XXI wieku. Korzystamy z najnowszej technologii oraz zatrudniamy najlepszych specjalistów, aby udostępnić Tobie najlepszy możliwy produkt na rynku. Naszymi zaletami są:
Szybkość
Uważamy, że otrzymanie kredytu nie powinno trwać dłużej niż wysłanie e-maila (krótkiego). Dlatego staramy się, aby proces aplikacji był tak krótki, jak to możliwe, a wypłata natychmiastowa.
Prostota
Uważamy, że otrzymanie pożyczki przez internet powinno być równie proste jak zakup butów przez Internet. Bez względu na to, czy jesteś w domu, czy poza nim, możesz szybko aplikować o pożyczkę, bez biurokracji i przedkładania dokumentów. Po prostu podaj dane, a nasz zaawansowany system zrobi resztę. Pieniądze otrzymasz natychmiast.
Automatyzacja
Nasz system jest w 100% zautomatyzowany. Jesteśmy w stanie przetworzyć jednocześnie tysiące aplikacji, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Obliczamy zdolność kredytową na podstawie tysięcy źródeł danych (których jednak nie przechowujemy), aby upewnić się, że dostaniesz kredyt, który najlepiej odpowiada Twoim możliwościom.
Przejrzystość
Równie bardzo jak Ty “kochamy” ukryte opłaty i wymyślne techniki naciągania. Jak tylko uzyskamy wszystkie potrzebne informacje, które są nam niezbędne do rozpatrzenia Twojej aplikacji, otrzymasz uczciwą ofertę, na którą składa się indywidualnie ustalana kwota kredytu, okres kredytowania i WSZYSTKIE opłaty. Jeśli nie chcesz, nie musisz akceptować oferty, którą Ci przedstawimy.
Uczciwość i równowaga
Jesteśmy odpowiedzialną i zrównoważoną firmą pożyczkową. Oznacza to, że pożyczamy naszym klientom tylko tyle pieniędzy, ile będą w stanie zwrócić bez popadania w długi.
Z góry informujemy o wszystkich opłatach. Niespłacone długi nie przynoszą nam zysku. Dlatego restrykcyjnie przyznajemy pożyczki.
-
- Administrator
- Posty: 228
- Rejestracja: 08 maja 2016, 20:38 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Pożyczka w Monedo
Co jest takiego super w Monedo?
Udzielamy pożyczek do 10000 zł w ciągu kilku minut z zapewnieniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Oferujemy konkurencyjne i elastyczne warunki spłaty, brak ukrytych opłat i znakomite wskaźniki zatwierdzania.
Jakie dane należy podać we wniosku pożyczkowym?
Trzeba być osobą pełnoletnią, obywatelem Polski posiadającym ważny dowód tożsamości i konto bankowe. Poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego i głównego konta bankowego.
Czy Monedo Now jest bezpieczne?
Tak, Ty i Twoje dane jesteście w bezpiecznych rękach. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wieloetapowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które nam dostarczasz traktujemy w 100% jako poufne nigdy nie udostępniamy nieupoważnionym osobom trzecim.
W jaki sposób wystąpić o kredyt?
Na stronie monedo.pl/now należy wybrać kwotę, jakiej potrzebujesz i kwotę, którą możesz spłacać w miesięcznych ratach. Naciśnij „Otrzymaj swoją osobistą ofertę”, a zostaniesz przeprowadzony przez kilka prostych kroków w celu złożenia wniosku o kredyt. Po wypełnieniu wniosku powiemy Ci, czy Twój wniosek został zatwierdzony i złożymy Ci ofertę, która nie jest dla Ciebie wiążąca. W dowolnym momencie możesz wycofać się lub zmienić swój wniosek, nawet jeżeli złożymy Ci ofertę. Kiedy oferta będzie ostatecznie odpowiadać Twoim oczekiwaniom, podpisz ją online i oczekuj wypłaty.
Jak długo będę czekać na pieniądze?
Po wypełnieniu wniosku na stronie internetowej otrzymasz w ciągu kilku minut decyzję w sprawie przyjęcia wniosku. Jeżeli zostanie on przyjęty, potwierdzasz ofertę składając podpis online, w ciągu kilku minut zakładasz profil, a w ciągu kilku sekund otrzymujesz pieniądze na swoje konto (około 30 sekund, rzadko trwa to dłużej niż 5 minut).
Jakie są warunki spłaty i stopy procentowe?
Każda z naszych konkurencyjnych ofert kredytowych jest całkowicie indywidualna. Dlatego kiedy złożysz wniosek o kredyt na naszej stronie, przeanalizujemy wszystkie podane informacje i stworzymy pakiet kredytowy indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb i sytuacji. Dlatego nie podajemy standardowego oprocentowania przed złożeniem wniosku, a zamiast tego dostosowujemy je konkretnie do Twojego wniosku. Zobaczysz wszystkie informacje dotyczące naszej oferty na swoim profilu, kiedy zatwierdzimy Twój wniosek. Oczywiście możesz zaakceptować, anulować, a nawet edytować ofertę.
W jaki sposób można skontaktować się z Monedo Now?
Możesz do nasz zatelefonować pod numer +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Wiadomości e-mail należy wysyłać pod adres info@now.monedo.pl.
Twój wniosek
Jakie informacje i dokumenty należy przygotować?
Poprosimy Cię o adres e-mail i numer telefonu komórkowego. Miej też przygotowany numer głównego konta bankowego, login i hasło. Potrzebujemy Twoich danych i informacji jedynie dla maksymalnego bezpieczeństwa i stworzenia najlepszej oferty dla Ciebie - w żadnym innym celu. Twoje dane nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom.
Dlaczego prosicie o podanie lokalizacji i moją obecność w mediach społecznościowych?
Prosimy Cię o podanie lokalizacji z tego powodu, że nasza usługa jest przeznaczona dla osób mieszkających w Polsce. Media społecznościowe są dodatkową informacją: wymagamy jedynie minimum danych osobowych w celu utworzenia oferty kredytowej dla Ciebie. Jednak sam możesz zadecydować o podaniu nam dodatkowych informacji za pomocą swojej obecności w mediach społecznościowych, co pomoże nam jeszcze ulepszyć w znaczący sposób Twoją ofertę.
Czy zostawicie jakiś negatywny ślad na moim profilu kredytowym?
Nie, żadnego. Zajrzymy tylko do niego, uzyskamy informacje niezbędne do złożenia Ci rzeczowej oferty i nie pozostawiamy żadnych negatywnych śladów. Jeżeli w dowolnym momencie zadecydujesz, że nie chcesz przyjąć naszej oferty lub jeżeli Twój wniosek zostanie odrzucony, będzie to wyglądać tak, jakbyś nigdy się z nami nie skontaktował: usuniemy Twoje dane, nie pozostaną żadne ślady, żadne zobowiązania.
Czy mogę anulować mój wniosek o kredyt?
Oczywiście, w każdym momencie. Nawet kiedy złożymy Ci indywidualną ofertę, masz możliwość decydowania, czy chcesz ją przyjąć, czy też nie. Składamy możliwie najlepszą ofertę, z elastycznymi warunkami i bardzo wysoką szansą na jej zatwierdzenie [dodać wskaźniki zatwierdzeń dla większej jasności].
Złożyłem wniosek, kiedy otrzymam powiadomienie?
Decyzję otrzymasz w ciągu kilku minut, bez względu na to, czy Twój wniosek zostanie zaakceptowany. Jeżeli zostanie przyjęty, potwierdzasz ofertę poprzez zarejestrowanie się online, założenie profilu w ciągu kilku minut, a pieniądze na swoim koncie będziesz mieć w ciągu kilku sekund (średnio zajmuje to 30 sekund, rzadko dłużej niż 5 minut).
Mój wniosek został odrzucony. Dlaczego i co mogę teraz zrobić? Co stanie się z moimi danymi?
Podejmujemy znaczne starania na rzecz dostarczenia Ci odpowiedzialnego kredytu. Nasz system wykorzystuje tysiące czynników i wykonuje podwójne kontrole w celu podjęcia odpowiedzialnych decyzji. Może to prowadzić do zatwierdzenia lub odmowy. Należy też pamiętać, że Monedo Now zostało opracowane jako pomoc w pokryciu Twoich kosztów krótkoterminowych, nie jest zaś kredytem pokrywającym długoterminowe zadłużenie. Jednak nie zniechęcaj się: możesz złożyć wniosek ponownie po siedmiu dniach, przedłożyć bardziej szczegółowe dane, a my sprawdzimy go jeszcze raz.
Czy muszę składać wniosek online, czy mogę to zrobić w jakiś inny sposób?
Chcemy zagwarantować, że nasze wnioski o kredyt są w 100% wolne od papierkowej roboty. Dlatego jedynym sposobem zgłoszenia się po kredyt jest złożenie wniosku na naszej stronie internetowej monedo.pl/now . Z przyjemnością służymy Ci też pomocą. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@now.monedo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 12 881 12 09
Nie mam telefonu komórkowego. Czy nadal mogę zgłosić się po kredyt?
Niestety nie jest to możliwe. Ze względów bezpieczeństwa musimy powiązać Twój wniosek i profil z numerem telefonu komórkowego.
Czy mogę zwrócić się o kredyt dla innej osoby?
Nie, przykro nam. W celu zminimalizowania ryzyka oszustw i kradzieży tożsamości możemy zaakceptować jedynie Twój własny wniosek.
Kiedy mogę wystąpić o następny kredyt?
Kiedy spłacisz swój pierwszy kredyt, swobodnie możesz ubiegać się o następny. Po prostu złóż wniosek w ten sam sposób, w jaki zrobiłeś to poprzednio na stronie monedo.pl/now. W przypadku gdy Twój wniosek został odrzucony za pierwszym razem, możesz go ponownie złożyć po siedmiu dniach.
Wypłata i spłata
Mój wniosek został zaakceptowany, ale moja płatność jeszcze nie dotarła. Jak długo to potrwa?
Zazwyczaj wypłata środków następuje w ciągu 5 minut. W niektórych przypadkach prowadzimy dodatkowe kontrole ze względów bezpieczeństwa. Może to potrwać nieco dłużej niż planowano, ale oznacza jedynie, że stosujemy wysokie standardy bezpieczeństwa.
Czy mogę otrzymać pieniądze w weekend lub nocą?
Jeśli chodzi o nas - tak. Zależy to jednak od godzin pracy Twojego banku. Wiele banków pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, podczas gdy inne nie prowadzą przelewów nocą lub w weekendy. Jeżeli tak się zdarzy, sprawdź swoje konto w najbliższy dzień roboczy rano.
W jaki sposób mogę spłacić kredyt?
Możesz zapłacić w ratach, zgodnie z własnym indywidualnym planem. Zalecamy ustawienie cyklicznej płatności poprzez ustawienie polecenia zapłaty, żebyś nie musiał już pamiętać o terminach płatności. Alternatywnie możesz zamiast rat spłacić całą kwotę jednorazowo i zaoszczędzić na oprocentowaniu. Szczegóły znajdziesz w Twoim profilu.
Gdzie należy przelewać spłatę?
Prosimy skorzystać z tego konta bankowego:
Beneficjent: Kreditech Polska Sp. z o.o.
Numer rachunku: 08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Co się stanie, jeżeli nie będę mógł spłacić kredytu na czas?
Kreditech Polska Sp. z o.o., zgodnie z warunkami umowy ramowej pożyczki, może przesłać Pożyczkobiorcy będącemu w zwłoce wezwanie do zapłaty w formie pisemnej i/lub w formie wiadomości e-mail. Monedo Now zastrzega sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).
Czy mogę uzyskać przedłużenie terminu spłaty mojego kredytu?
Nie, przykro nam. Raz ustalona spłata indywidualnych rat nie może zostać zmieniona. Musisz spłacić kredyt zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem.
Twój profil
Jak zalogować się do mojego profilu?
Możesz wejść do swojego profilu klikając „Bezpieczne Logowanie” w prawym górnym rogu paska menu na stronie www.monedo.pl/now. Tam znajdziesz swój profil i dostęp do prywatnych danych. Możesz także kliknąć tutaj, żeby się zalogować: monedo.pl/now/login
Jak mogę zmienić mój adres e-mail i inne dane kontaktowe?
Twój kredyt bazuje na Twoich danych. Dlatego po zatwierdzeniu i w trakcie aktywnego kredytu, nie możesz zmieniać swoich danych, a jedynie przy ubieganiu się o nowy kredyt. Jeżeli nadal potrzebujesz wprowadzenia zmian, skontaktuj się z naszym działem wsparcia klientów pod numerem +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@now.monedo.pl lub skontaktuj się poprzez chat z jednym z naszych konsultantów na monedo.pl/now
Jak mogę zresetować moje hasło?
Kliknij na „Login” w prawym górnym rogu paska menu. Zamiast logować się, kliknij na „Zapomniałeś hasła?” i prześledź proste kroki w celu zresetowania hasła.
Jak mogę zrezygnować z płatności cyklicznych?
Postaraliśmy się, aby ułatwić Tobie spłatę pożyczki przez aktywację płatności cyklicznych. Możesz skonfigurować je używając konta w systemie PayPal, karty debetowej Visa, karty kredytowej lub debetowej Mastercard. Możesz dodać nowe karty w dowolnym momencie w panelu użytkownika i zmienić wybór, skąd pobierane będą płatności. Aby całkowicie zrezygnować z płatności cyklicznych, prosimy o wypełnienie formularza tutaj. Skontaktujemy się z Tobą, gdy płatności cykliczne zostaną wyłączone.
Prywatność i ochrona danych
Jaka jest wasza polityka prywatności?
W Monedo Now jesteśmy zobowiązani do oferowania najwyższych standardów ochrony danych. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wielostopniowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które zostaną nam powierzone, będą traktowane w 100% poufnie i nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom. Jeżeli zatwierdzimy Twój wniosek, będziemy przechowywać Twoje dane zamknięte w naszym bezpiecznym systemie jedynie do czasu, kiedy spłacisz kredyt. Tutaj znajdziesz wszelkie informacje w pełnej wersji naszej polityki prywatności:
privacy-policy
Udzielamy pożyczek do 10000 zł w ciągu kilku minut z zapewnieniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Oferujemy konkurencyjne i elastyczne warunki spłaty, brak ukrytych opłat i znakomite wskaźniki zatwierdzania.
Jakie dane należy podać we wniosku pożyczkowym?
Trzeba być osobą pełnoletnią, obywatelem Polski posiadającym ważny dowód tożsamości i konto bankowe. Poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego i głównego konta bankowego.
Czy Monedo Now jest bezpieczne?
Tak, Ty i Twoje dane jesteście w bezpiecznych rękach. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wieloetapowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które nam dostarczasz traktujemy w 100% jako poufne nigdy nie udostępniamy nieupoważnionym osobom trzecim.
W jaki sposób wystąpić o kredyt?
Na stronie monedo.pl/now należy wybrać kwotę, jakiej potrzebujesz i kwotę, którą możesz spłacać w miesięcznych ratach. Naciśnij „Otrzymaj swoją osobistą ofertę”, a zostaniesz przeprowadzony przez kilka prostych kroków w celu złożenia wniosku o kredyt. Po wypełnieniu wniosku powiemy Ci, czy Twój wniosek został zatwierdzony i złożymy Ci ofertę, która nie jest dla Ciebie wiążąca. W dowolnym momencie możesz wycofać się lub zmienić swój wniosek, nawet jeżeli złożymy Ci ofertę. Kiedy oferta będzie ostatecznie odpowiadać Twoim oczekiwaniom, podpisz ją online i oczekuj wypłaty.
Jak długo będę czekać na pieniądze?
Po wypełnieniu wniosku na stronie internetowej otrzymasz w ciągu kilku minut decyzję w sprawie przyjęcia wniosku. Jeżeli zostanie on przyjęty, potwierdzasz ofertę składając podpis online, w ciągu kilku minut zakładasz profil, a w ciągu kilku sekund otrzymujesz pieniądze na swoje konto (około 30 sekund, rzadko trwa to dłużej niż 5 minut).
Jakie są warunki spłaty i stopy procentowe?
Każda z naszych konkurencyjnych ofert kredytowych jest całkowicie indywidualna. Dlatego kiedy złożysz wniosek o kredyt na naszej stronie, przeanalizujemy wszystkie podane informacje i stworzymy pakiet kredytowy indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb i sytuacji. Dlatego nie podajemy standardowego oprocentowania przed złożeniem wniosku, a zamiast tego dostosowujemy je konkretnie do Twojego wniosku. Zobaczysz wszystkie informacje dotyczące naszej oferty na swoim profilu, kiedy zatwierdzimy Twój wniosek. Oczywiście możesz zaakceptować, anulować, a nawet edytować ofertę.
W jaki sposób można skontaktować się z Monedo Now?
Możesz do nasz zatelefonować pod numer +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Wiadomości e-mail należy wysyłać pod adres info@now.monedo.pl.
Twój wniosek
Jakie informacje i dokumenty należy przygotować?
Poprosimy Cię o adres e-mail i numer telefonu komórkowego. Miej też przygotowany numer głównego konta bankowego, login i hasło. Potrzebujemy Twoich danych i informacji jedynie dla maksymalnego bezpieczeństwa i stworzenia najlepszej oferty dla Ciebie - w żadnym innym celu. Twoje dane nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom.
Dlaczego prosicie o podanie lokalizacji i moją obecność w mediach społecznościowych?
Prosimy Cię o podanie lokalizacji z tego powodu, że nasza usługa jest przeznaczona dla osób mieszkających w Polsce. Media społecznościowe są dodatkową informacją: wymagamy jedynie minimum danych osobowych w celu utworzenia oferty kredytowej dla Ciebie. Jednak sam możesz zadecydować o podaniu nam dodatkowych informacji za pomocą swojej obecności w mediach społecznościowych, co pomoże nam jeszcze ulepszyć w znaczący sposób Twoją ofertę.
Czy zostawicie jakiś negatywny ślad na moim profilu kredytowym?
Nie, żadnego. Zajrzymy tylko do niego, uzyskamy informacje niezbędne do złożenia Ci rzeczowej oferty i nie pozostawiamy żadnych negatywnych śladów. Jeżeli w dowolnym momencie zadecydujesz, że nie chcesz przyjąć naszej oferty lub jeżeli Twój wniosek zostanie odrzucony, będzie to wyglądać tak, jakbyś nigdy się z nami nie skontaktował: usuniemy Twoje dane, nie pozostaną żadne ślady, żadne zobowiązania.
Czy mogę anulować mój wniosek o kredyt?
Oczywiście, w każdym momencie. Nawet kiedy złożymy Ci indywidualną ofertę, masz możliwość decydowania, czy chcesz ją przyjąć, czy też nie. Składamy możliwie najlepszą ofertę, z elastycznymi warunkami i bardzo wysoką szansą na jej zatwierdzenie [dodać wskaźniki zatwierdzeń dla większej jasności].
Złożyłem wniosek, kiedy otrzymam powiadomienie?
Decyzję otrzymasz w ciągu kilku minut, bez względu na to, czy Twój wniosek zostanie zaakceptowany. Jeżeli zostanie przyjęty, potwierdzasz ofertę poprzez zarejestrowanie się online, założenie profilu w ciągu kilku minut, a pieniądze na swoim koncie będziesz mieć w ciągu kilku sekund (średnio zajmuje to 30 sekund, rzadko dłużej niż 5 minut).
Mój wniosek został odrzucony. Dlaczego i co mogę teraz zrobić? Co stanie się z moimi danymi?
Podejmujemy znaczne starania na rzecz dostarczenia Ci odpowiedzialnego kredytu. Nasz system wykorzystuje tysiące czynników i wykonuje podwójne kontrole w celu podjęcia odpowiedzialnych decyzji. Może to prowadzić do zatwierdzenia lub odmowy. Należy też pamiętać, że Monedo Now zostało opracowane jako pomoc w pokryciu Twoich kosztów krótkoterminowych, nie jest zaś kredytem pokrywającym długoterminowe zadłużenie. Jednak nie zniechęcaj się: możesz złożyć wniosek ponownie po siedmiu dniach, przedłożyć bardziej szczegółowe dane, a my sprawdzimy go jeszcze raz.
Czy muszę składać wniosek online, czy mogę to zrobić w jakiś inny sposób?
Chcemy zagwarantować, że nasze wnioski o kredyt są w 100% wolne od papierkowej roboty. Dlatego jedynym sposobem zgłoszenia się po kredyt jest złożenie wniosku na naszej stronie internetowej monedo.pl/now . Z przyjemnością służymy Ci też pomocą. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@now.monedo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 12 881 12 09
Nie mam telefonu komórkowego. Czy nadal mogę zgłosić się po kredyt?
Niestety nie jest to możliwe. Ze względów bezpieczeństwa musimy powiązać Twój wniosek i profil z numerem telefonu komórkowego.
Czy mogę zwrócić się o kredyt dla innej osoby?
Nie, przykro nam. W celu zminimalizowania ryzyka oszustw i kradzieży tożsamości możemy zaakceptować jedynie Twój własny wniosek.
Kiedy mogę wystąpić o następny kredyt?
Kiedy spłacisz swój pierwszy kredyt, swobodnie możesz ubiegać się o następny. Po prostu złóż wniosek w ten sam sposób, w jaki zrobiłeś to poprzednio na stronie monedo.pl/now. W przypadku gdy Twój wniosek został odrzucony za pierwszym razem, możesz go ponownie złożyć po siedmiu dniach.
Wypłata i spłata
Mój wniosek został zaakceptowany, ale moja płatność jeszcze nie dotarła. Jak długo to potrwa?
Zazwyczaj wypłata środków następuje w ciągu 5 minut. W niektórych przypadkach prowadzimy dodatkowe kontrole ze względów bezpieczeństwa. Może to potrwać nieco dłużej niż planowano, ale oznacza jedynie, że stosujemy wysokie standardy bezpieczeństwa.
Czy mogę otrzymać pieniądze w weekend lub nocą?
Jeśli chodzi o nas - tak. Zależy to jednak od godzin pracy Twojego banku. Wiele banków pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, podczas gdy inne nie prowadzą przelewów nocą lub w weekendy. Jeżeli tak się zdarzy, sprawdź swoje konto w najbliższy dzień roboczy rano.
W jaki sposób mogę spłacić kredyt?
Możesz zapłacić w ratach, zgodnie z własnym indywidualnym planem. Zalecamy ustawienie cyklicznej płatności poprzez ustawienie polecenia zapłaty, żebyś nie musiał już pamiętać o terminach płatności. Alternatywnie możesz zamiast rat spłacić całą kwotę jednorazowo i zaoszczędzić na oprocentowaniu. Szczegóły znajdziesz w Twoim profilu.
Gdzie należy przelewać spłatę?
Prosimy skorzystać z tego konta bankowego:
Beneficjent: Kreditech Polska Sp. z o.o.
Numer rachunku: 08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Co się stanie, jeżeli nie będę mógł spłacić kredytu na czas?
Kreditech Polska Sp. z o.o., zgodnie z warunkami umowy ramowej pożyczki, może przesłać Pożyczkobiorcy będącemu w zwłoce wezwanie do zapłaty w formie pisemnej i/lub w formie wiadomości e-mail. Monedo Now zastrzega sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).
Czy mogę uzyskać przedłużenie terminu spłaty mojego kredytu?
Nie, przykro nam. Raz ustalona spłata indywidualnych rat nie może zostać zmieniona. Musisz spłacić kredyt zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem.
Twój profil
Jak zalogować się do mojego profilu?
Możesz wejść do swojego profilu klikając „Bezpieczne Logowanie” w prawym górnym rogu paska menu na stronie www.monedo.pl/now. Tam znajdziesz swój profil i dostęp do prywatnych danych. Możesz także kliknąć tutaj, żeby się zalogować: monedo.pl/now/login
Jak mogę zmienić mój adres e-mail i inne dane kontaktowe?
Twój kredyt bazuje na Twoich danych. Dlatego po zatwierdzeniu i w trakcie aktywnego kredytu, nie możesz zmieniać swoich danych, a jedynie przy ubieganiu się o nowy kredyt. Jeżeli nadal potrzebujesz wprowadzenia zmian, skontaktuj się z naszym działem wsparcia klientów pod numerem +48 12 881 12 09, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@now.monedo.pl lub skontaktuj się poprzez chat z jednym z naszych konsultantów na monedo.pl/now
Jak mogę zresetować moje hasło?
Kliknij na „Login” w prawym górnym rogu paska menu. Zamiast logować się, kliknij na „Zapomniałeś hasła?” i prześledź proste kroki w celu zresetowania hasła.
Jak mogę zrezygnować z płatności cyklicznych?
Postaraliśmy się, aby ułatwić Tobie spłatę pożyczki przez aktywację płatności cyklicznych. Możesz skonfigurować je używając konta w systemie PayPal, karty debetowej Visa, karty kredytowej lub debetowej Mastercard. Możesz dodać nowe karty w dowolnym momencie w panelu użytkownika i zmienić wybór, skąd pobierane będą płatności. Aby całkowicie zrezygnować z płatności cyklicznych, prosimy o wypełnienie formularza tutaj. Skontaktujemy się z Tobą, gdy płatności cykliczne zostaną wyłączone.
Prywatność i ochrona danych
Jaka jest wasza polityka prywatności?
W Monedo Now jesteśmy zobowiązani do oferowania najwyższych standardów ochrony danych. Szyfrujemy wszystkie dane i chronimy je za pomocą zapór sieciowych i kodów dostępu z wielostopniowym uwierzytelnianiem elektronicznym. Dane, które zostaną nam powierzone, będą traktowane w 100% poufnie i nigdy nie zostaną udostępnione innym użytkownikom. Jeżeli zatwierdzimy Twój wniosek, będziemy przechowywać Twoje dane zamknięte w naszym bezpiecznym systemie jedynie do czasu, kiedy spłacisz kredyt. Tutaj znajdziesz wszelkie informacje w pełnej wersji naszej polityki prywatności:
privacy-policy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 maja 2016, 19:11 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Pożyczka w Monedo
Witam,
Wziełam pozyczke w Monedo i moge powiedzieć, ze wszystko jest OK. Sprawna i szybka strona, szybko działa, przelew na konto bez żadnych problemów.
Jenocześnie robi fajne wrażenie, bo masz taką świadomość, że bierzesz pożyczkę u profesjonalnej firmy.
Polecam!
Wziełam pozyczke w Monedo i moge powiedzieć, ze wszystko jest OK. Sprawna i szybka strona, szybko działa, przelew na konto bez żadnych problemów.
Jenocześnie robi fajne wrażenie, bo masz taką świadomość, że bierzesz pożyczkę u profesjonalnej firmy.
Polecam!
Wróć do „[pożyczki i kredyty] Pożyczki przez Internet”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości